PERKHIDMATAN


- SEWA RUMAH
- PENJUALAN/PEMBELIAN RUMAH
- LOAN/PINJAMAN BANK RUMAH
- PEMILIKKAN RUMAH (TUKAR NAMA)

Sebarang pertanyaan dan keterangan lanjut, sila hubungi --- 0127539866

atau email --- sheiyla90@gmail.com

Sila Follow Blog Saya Untuk Mengetahui PerkembanganTerkini Tentang Sewa Beli Rumah. Terima Kasih.

PENYEWA :-)

FORM - SEWA/JUAL/BELI RUMAH

Name:
Email Address:
phone no
TAJUK cth(rumah untuk sewa di skudai)
house description/ butiran rumah
harga sewa ataw jual?

This form powered by Freedback

Saturday, July 7, 2012

pertanyaan pembelian rimah

Name: rohani

Email Address: rohanikasim@ymail.com

phone no 0126487625

TAJUK cth(rumah untuk sewa di skudai) rumah untuk dibeli di melaka

house description/ butiran rumah rumah teres yg sedang disewa...saya telah ditawarkan untuk membelinya...namun saya tidak bekelayakan untukmemohon pinjaman di bank ini kerana tiada epf...namun saya diberi gaji sebanyak 1,500.00 perbulan...minta tolong sesiapa yg boleh bantu untk dapatkan pinjaman,...dan untuk makluman tuan ...insyaallah saya disiplin dalam soal pembayaran ...dan minta sangat seispa yg boleh bantu saya...dan ibu saya...untuk memliki rumah sendiri di masa depan thanks

harga sewa ataw jual? 50.000.00

0 comments: