PERKHIDMATAN


- SEWA RUMAH
- PENJUALAN/PEMBELIAN RUMAH
- LOAN/PINJAMAN BANK RUMAH
- PEMILIKKAN RUMAH (TUKAR NAMA)

Sebarang pertanyaan dan keterangan lanjut, sila hubungi --- 0127539866

atau email --- sheiyla90@gmail.com

Sila Follow Blog Saya Untuk Mengetahui PerkembanganTerkini Tentang Sewa Beli Rumah. Terima Kasih.

PENYEWA :-)

FORM - SEWA/JUAL/BELI RUMAH

Name:
Email Address:
phone no
TAJUK cth(rumah untuk sewa di skudai)
house description/ butiran rumah
harga sewa ataw jual?

This form powered by Freedback

Tuesday, July 26, 2011

flat mutira rini skudai untuk disdewa








rumah tingkat 4.ada water heather.
sewa murah.rumah cantik.
kejiranan ramai cina.
owner cina.hanya untuk penyewa cina dan melayu saja
sewa sebulan rm270 untuk 1 rumah.
rumah terletak berhampiran universiti teknologi malaysia.
rumah terletak di tengah-tengah antara bandar johor bahru,
link kedua ke singapore dan ciq johor.
rumah juga tgh2 antara nk ke bndar jb dan ptp atau nusantara ataw wilayah iskandar.

14 comments:

khairul said...

saya berminat nk tahu labih lanjut. tolong emailkan kepada saya anuar_tg001@yahoo.com.my tq

Anonymous said...

Ada lg ke? Hartonoson@gmail.com

bob said...

ada berapa lot lagi..kerana saya juga berminat..boleh hantar info pada saya di perakmari85@yahoo.com.trim kasih..

aien said...

ada kosong lg tak??..tlg email kt sy ngn lbh detail di aien_gna@yahoo.com
atau bg no tel utk sy call utk mudahkan lg urusan..terima kasih

eyqa said...

dekat tak dengan permas jaya ?? kalau ya . saya nak emailkan sweetchepet@yahoo.com .. urgent dlm bulan ni

siti suhaida said...

Dah x available yer...in case if available emel suhaidalurved@gmail.com yer..really need it end of feb

Anonymous said...

Ada lagi tak rumah untuk disewa?? Flat ni available tak?? kalau ada harap dapat email saya di ainfarahinsaifuding@gmail.com.. thanks..

Anonymous said...

salam, klw avilable lagi bgtahu saya ye. ketuat_88@yahoo.com

Aisyah Bibi said...

Saya Nak rumah sewa ne kalau Ada kosong lagi
0127722051

Aisyah Bibi said...

Saya Nak rumah sewa ne kalau Ada kosong lagi
0127722051

p-jal kent said...

Sy mencari rumah sewa. Kalau available lg emel sy ye.
pejalkent@gmail.com

p-jal kent said...

Sy mencari rumah sewa. Kalau available lg emel sy ye.
pejalkent@gmail.com

siti nur aisah ahmat said...

ada kosong lagi tak ..klo ade emel kt sye ..sebab sye perlukan rumah sewa ..urgent

siti nur aisah ahmat said...

ada kosong lagi tak ..klo ade emel kt sye ..sebab sye perlukan rumah sewa ..urgent